عقبگرد...
متن مرتبط با «راهبرد عقبگرد» در سایت عقبگرد... نوشته شده است
عقبگرد...
می خواهم مانند جوان های سال های هشتاد و خورده ای، وبلاگ نویسی کنم... ...
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
زندگی شطرنجی 2
بارونو دوس دارم هنوز...
از نقص های خلقت...
دگزامتازون عزیزم!
این هیولا نیست... منم!
کاش بخوانی دکتر جان...
خدا نکند.
میشه لطفا...؟
برسد به دست اقای نیمه گمشده عزیز...
شاید کمی در لفافه اتمام حجت کنم