عقبگرد...

متن مرتبط با «در بند فیلم» در سایت عقبگرد... نوشته شده است

شاید کمی در لفافه اتمام حجت کنم

  • نیلوبلاگ

    قبلا از ادم های شهر و حتی کشورم دلخور بودم. فکر میکردم میتونن اما نمیخوان اما با جریانات و اخبار دیروز، و واکنش مردم و تاسف خوردن ها، فهمیدم مردم گناهی ندارن، نباید ازشون دلخور شد، نه که نخوان، که نمیتونن بزار یه داستان بگم، پنجاه سال پیش، مردم یه کشوری یه اشتباه کردن، یه اشتباه بزرگ، این که اون اشتباه چی بود خیلی مهم نیست، دلیلش اما مهمه، چون آگاهی نداشتن، چون فکر نمیکردن و خودشونم میدونستن که فکر نمیکنن و مثل گله گوسفندی هستن که نیاز به راهنما دارن. گذشت، ماه ها و سالها گذشت، فهمیدن اشتباه کرد...

    ادامه مطلب
  • در بند... !

  • نیلوبلاگ

    شد 336 روز! چیزی نمونده تا یک سال بشه. یک سال تاوان پس دادن فقط برای باورهام! من هنوز زندم، و هنوز امیدوار... من هنوز دارم میجنگم. اما بهترین روزهای عمرم... چیزی نمونده تا یک سال بشه،xa0باید اولین سالگرد حبس رو جشن بگیرم؟؟؟ باید سالگرد تمام درد و رنجم، تمام روزهایی که حسرتش به دلم موند رو جشن بگیرم؟ تبریک میگم به تمام کسایی که ارزوشون دیدن این روزای من بود!! تبریک میگم به تمام اونایی که تلاش کردن تا من برای باورهام تلاش نکنم... پ.ن: دیگه نفس کشیدن هم سخت شده... سخت! کسی نمیتونه بفهمه! پ.ن: اندک...

    ادامه مطلب